NISR ! ~ My Babie !


Assalamualaikum... ^_^ 


Another one of my Querida...

hahhh ! tengok tengok.. nak sambung entry tadi sebenarnya.. nak tahu siapa dia dalam hidup aku.. meh baca sampai bawah ehh... hahaha
hahhh ?? tak nak baca... hmmm.. tak pe la.. i can't force people to read this story... kepada yg nk baca.. jom sambung baca lagi.. ^_^


Hamba Allah yang selalu berusaha isthiqomah di jalan Nya..
seorang anak yang sentiasa berusaha membahagiakan kedua ibubapanya...
seorang insan yang selalu berusaha untuk jadi sahabat yang terbaik untuk aku...

sejauh mana jarak memisahkan
sedikit mana masa ada 
sehebat mana halangan yang datang
sekuat mana kekuatan hati diuji
Dia selalu ada memberi sokongan dan dorongan..
Dia selalu ada untuk mendoakan perjuangan ku... 

siapa yang tak bersyukur memiliki sahabat seindah dia.. dari form3 kita org kenal sampai sekarang dan berharap kekal hingga ke syurga... kira boleh masuk dengan perangai aku ! in what condition dia akan tetap faham dengan apa yang aku buat ! bukan senang nk jumpa.. hahaha dia ada je bila nk teman aku keluar ! dia ada je bila aku perlu kan kekuatan even dia penat dengan kerja yang berlambak.. tapi sedikit masa yang dia berikan untuk aku dah cukup berharga sebenarnya.. gelak tawa gurau senda tak kira kasar ke tak ! go on je dengan dia ! tapi bila sampai tahap blurr dia bertandang ! sumpah aku rasa nak tepuk dahi bila berstory dengan dia ni !! sabar je la.. nasib gua sayang lu je.. even kadang tu bila aku dengan dia ! dia boleh berangan benda lain.. masa tu memang rasa nak hentak je dia ni dekat meja.. kuat berangan dia memang tak boleh lawan la ! idea gila dia lagi rasa nak gelak sampai keluar air mata kalau follow ! dia punya idea bila nak kasi aku punya hot hilang or nak bagi tension aku hilang ~oyang otot~ benda yang aku tak rasa aku boleh buat ! siap bagi idea kalau segan buat kat toilet ! ngekkk betul ! dia nampak kuat luaran ! tapi aku tahu dia bukan seorang yang hati sado ! ada ketika air mata perempuan dia menang jugak ! dan aku tahu kau sedang berusaha memujuk hati untuk bersabar dalam semua hal yang berlaku.. keep it up babe ! you can it you believe it... masa jadi pengawas dengan dia ni.. dah kalau aku tukar duty dengan dia memang haru la tempat kita org jaga tu.. serupa tak payah jaga.. hahahaXD nama je pengang title pengawas baju biru bagai ! tapi kalau komplot tu komplot jugak la.. bukan rasuah okay ! bersubahat sahaja.. hahaha kalau dah nakal ! nakal jugak la.. tapi tu zaman sekolah la.. zaman kepala otak tak center ! budak budak kan... but bila tiba time belajar dia banyak tolong aku ! terutama dalam akaun ! aku memang paling tak suka bab angka ni.. sebab tu aku lari dari acuan sekolah.. tak macam dia.. kerja ade kena mengena dengan akaun jugak.. kalau aku tok sah cerita la.. sbb ni cerita dia bukan aku.. hikhikhik ! tapi... kalau nk cerita pasal dia mahu bulan depan baru habis.. hahahaXD banyak babe moment bersama.. hahh ! last nk story dia ni suka dengan maggie ! makan maggie time exam tapi otak okay je jawab akaun add math segala bagai.. tak la senget pun ! senget part kalau dia blurr memang nampak la senget tu.. hahahahahaXD tapi apa apa pun.. tu yang buat aku sayang dia gila gila !! ICH LIEBE DITCH NGET !! muahhh ^_^

p/s : Thanks for everything bie.. thanks for time thanks for support thanks for remember me thanks for love thanks a lot bie.. aku tahu kau akan cakap kau tak sayang aku ! tapi tu kat mulut je.. hahaXD aku tahu la.. kau sayang aku gila kan.. eleeehhh malu nak jiwang dengan aku la tu.. hahahaXD love you gila ! haha




No comments:

Post a Comment

sudi-sudi la tinggal kan comment..satu pown jadi la..hee [TQ][peace]